söndag 12 augusti 2012

Var det helg nu då?

Måste ju erkänna att jag har väldigt svårt att veta skillnad på dagar. Och datum är ännu värre. Men nu har det alltså varit helg.

Tobbi kom hem natten till lördag, efter att ha varit med Gulan (lastbilen) sedan måndag morgon. Vi var båda glada över att få hem honom, såklart :)
Lördagen spenderades med Maddi på Power Truck Meet i alahärmä. Även om jag inte kan så mycket om lastbilar så ser jag alltid fram emot evenemanget, det finns många snygga motivlackeringar och vissa bilar har verkligen tagit temat till sin spets. Att sedan ha Tobbi som slänger ur sig lite info här och där så hjälper ju förstås.
Kvällen avslutades med Hanna, Emil och Korv Görans hemma i Bäckby. Vi kollade Abduction, varulvskillen från Twilight är med i den, och filmen var väl sådär. Den sög nu inte rent ut, men inte var den nu bra inte.

Morgonen spenderades på varsin dator (Tobbi flyttade över bilder meda jag fixade med ENJO) och strax klär vi på oss för att besöka Harabacka och till kvällen åker Tobbi på jobb igen, men den här gången får jag i alla fall hem honom under natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar