torsdag 15 augusti 2013

Bilder från mörka stigars ände

Mörkar stigars ände var namnet på sommarens storlajv. Lajvet ordnade under rollspelsföreningen Eloria och var orsaken till att jag spenderade fyra dagar ute i skogen utan några som helst moderna bekvämligheter. Sov på marken med endast en filt under och en ovanpå gjorde jag också. Och njöt så till fullo.

Fotona är tagna av Jacob Åberg


Gruppen jag lajvade i (till en början i alla fall)

Resten av lajvarna

Jag spelade då kock på lajvet

Hela min utstyrsel

Mina brännmärken



Tobbi var såklart också med
Buren vi bodde i

Sen har jag tyvärr inga bilder av hur lägren såg ut (än i alla fall) Men kanske det kommer. Ville i alla fall visa upp de här åt mina vänner som finns lite längre bort (och självfallet ni som finns här nära också).

5 kommentarer:

  1. Mih! Jag ser inte bilderna. :/

    SvaraRadera
  2. Japp! Nu syns de! :D Fantastiskt fina!

    SvaraRadera
  3. Sicken hardcorelajvare xD Själv bor vi i trähus med kamin, golv och fältsängar på lajv, haha!

    Jättefina bilder, så mysiga!

    SvaraRadera