lördag 1 december 2012

Lucka Nr 1

Tobbi och jag har som tradition att ge varandra en adventskalender, ofta chokladkalendrar. Men när Tobbi frågade vilken kalender jag ville ha den här gången svarade jag "en hemmagjord". Efter det så hördes det inget mer om det och jag trodde helt ärligt att han glömt det.
Men när jag steg upp i morse så hittade jag en USB-sticka på köksbordet med en lapp var det stod "Lucka Nr1" på. Hade nog ingen aning om vad som väntade när jag satte in den i datorn. På stickan finns det de första 4 avsnitten av Full House. Jag har ingen aning om hur han lyckats få tag på dem (då jag själv misslyckats) men jag tror aldrig har jag blivit så glad av att öppna första luckan.

Egentligen är jag inte förvånad. Tobbi har alltid gjort saker på sitt sätt. Vem annan skulle ge en USB sticka som Lucka 1 i en kalender?




2 kommentarer: