fredag 10 maj 2013

Buzzar om: Hälsans Kök - Falafel

Jag hade några kompisar över på onsdagen, Lill-lördag till ära, och det blev ett perfekt tillfälle att att tillsammans pröva på Hälsans Köks Falaflar. Falaflarna innehåller till största delen Kikärter (47%) och ser lite ut som bleka köttbullar. Jag kan erkänna att jag själv var rätt skeptisk. Jag har aldrig varit såld på ärter och bönor så hur skulle det här gå?
Nå, vi försökte nu göra det så lyxigt vi bara kunde med det vi hade hemma och visst ser det rätt gott ut, eller hur?

Men, hur smakade det?

Ja, det står ju "överraskande gott" på lådorna och här måste jag nog säga att jag inte håller med dem. Det var inte alls särskilt gott. Konsistensen i sej var det nog inget fel på, konsistensen var som väntad. Men den var inte alls kryddad på det sätt jag skulle ha velat ha dem kryddade. En av vännerna tyckte också att han själv har gjort godare falaflar så det tycker jag kan vara sista spiken i kistan. Nej, jag var nog inte imponerad alls smakmässigt. Ska ni köpa Hälsans Köks produkter så rekommenderar jag absolut Burgaren och Nuggets innan Falafeln.
 
Poängen med buzzador
är att man ska dela produktionformation med sina vänner, och om vännerna gillar det och fortsätter köpa produkten, så ska det på så sätt öka försäljningen. Med produktionformationen får jag dessutom några prover, så man faktiskt ska få testa produkten och säga vad man tycker om den. 

För mer information om Buzzador kan ni gå in här. Och ifall ni också vill börja buzza så klicka på länken så blir jag (Shantina) den som rekryterat er. Det kostar inget att bli medlem och det är inget tvång att delta i en kampanj om man inte är intresserad! Att Buzza har för mig betytt att jag fått prova på både livsmedel och hårprodukter. Och att prova på nytt är ju alltid kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar