torsdag 24 juli 2014

Trädgårdsblogg

Den här bloggen har ju lite fått förändras iom att min tillvaro förändrats. Tidigare var det en byggblogg, nu kanske mer en familjeblogg (vilket gör att den går rätt trögt, då jag varken har tid eller viljan att dela allt som har med barnen att göra). Den har som sagt fått ändra fokus ett par gånger och jag tänkte att nu är det nog dags igen. Vi har nämligen börjat ta tag i vår trädgård nu och det händer mycket på utsidan. Så jag tänkte att jag skulle dokumentera lite av det.


Vi har nu bott här i två år och så här har vår gård sett ut fram tills nu. Det har varit sand, lera, riktigt grovt grus och en massa massa byggnadsmaterial. Nu ska det ändra. Ja, vi har redan börjat. Men ni får ta del av en liten del i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar