torsdag 15 december 2011

Ännu en sjukdag

Det blev nog inget jobb idag heller. Stegringen har legat på samma ställe och inte ens på morgnarna då den ska vara som lägst är den riktigt låg. Dessutom har hostan blivit värre. Somnade igår med en grym huvudvärk, vilket ju ironiskt nog gjorde det svårt att somna, men som resulterade i att jag sov i 11 timmar. Så idag har jag i alla fall sovit ordentligt. Men huvudvärken är fortfarande kvar. Så jag kan inte sitta vid en dator (ligger i soffan med laptopen) och redan en sådan sak att plocka i diskmaskinen var nästan för jobbigt för att huvudet skulle orka med.

Börjar så småningom ha problem med att sysselsätta mig. Såg sista avsnittet av The Animals of Farthing Woods i morse. Men det gör i sig inte så mycket för Tobbi fick äntligen kanalerna att fungera igår igen (har varit utan dem i tre dagar nu) så nu har jag i alla fall TVn som sällskap så länge Tobbi är vid bygget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar