söndag 24 mars 2013

Buzzar om Valio Onni Gröt

För att läsa det jag tidigare skrivit allmänt om kampanjen klicka här och vill ni läsa om vällingen klicka här.

Valio Onnis Ätklara Grötar
Nu har vi då under några dagar också testat Onnis ätklara grötar med fyrkorn. Jag tycker själv att de är smidiga att använda då de bara är att värma upp (vill man värma i mikron ska man komma ihåg att hälla över gröten i något som klarar av mikrovågsugn, som fatet barnet äter ifrån t.ex) och både till doft och smak så tilltalar grötarna mig. Problemet är just det att det är jag som gärna skulle äta grötarna. Tilde däremot är mer skeptisk till dem. Så ännu har hon nog inte fattat tycke för dem.
Så grötarna i sig får helt klart godkänt av mig.
Ska man någonstans och inte har möjlighet att koka egen gröt så är det här ett smidigt sätt att ta med gröt till barnet på. Tilde blev som sagt inte såld på just fullkorn, men har man ett barn som tål äpple så finns det ju många andra smaker att testa på, som Äpple med havre, hallon eller lingon för att nämna några.

Men med det sagt så tycker jag det är rätt onödigt med ätklar gröt i portionsförpackning. Det tar inte många minuter att koka ihop en egen gröt hemma och den risgröt som Tilde äter just nu gör att vi bara tar med de torra ingredienserna och kokar upp vatten på plats. Den behöver alltså ingen koktid utan bara varmt vatten. Så även om produkterna kan passa för andra familjer så för oss var nog det här med ätklar gröt ingen hit.



Poängen med buzzador
är att man ska dela produktionformation med sina vänner, och om vännerna gillar det och fortsätter köpa produkten, så ska det på så sätt öka försäljningen. Med produktionformationen får jag dessutom några prover, så man faktiskt ska få testa produkten och säga vad man tycker om den. 

För mer information om Buzzador kan ni gå in här. Och ifall ni också vill börja buzza så klicka på länken så blir jag (Shantina) den som rekryterat er. Det kostar inget att bli medlem och det är inget tvång att delta i en kampanj om man inte är intresserad! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar