onsdag 13 mars 2013

Dumma dumma jag

Skärmen på min telefon gick sönder för ungefär en månad sedan. Bara att packa ihop och skicka tillbaka till företaget jag köpte det av. Problemet är det att jag hade så bråttom då jag skulle post det (hade en vaken Tilde och Daniel i bilen) så jag fattade inte före jag betalt att jag inte fick någon följelsekod (jag skickade alltså med ett enkelt brev). Jag lät de nu vara för jag visste som sagt att Daniel var den enda som höll ställningarna i bilen och jag hade varit inne rätt länge då redan. Och nu är det borta!

Dumma dumma dumma jag...

Dit försvann då 250€:s telefon. Okej, skärmen fungerade inte och den ville inte kopplas till datorn, så i nuläget är den nog inte värt så mycket... men ändå! Den är bara 5 månader gammal!
Jag kommer ge den till påsken att infinna sej. Men sen blir det väl att hitta en ny telefon då igen...

Dumma dumma dumma jag...


1 kommentar:

  1. Men åh, vad störande! Hoppas verkligen den infinner sig.

    SvaraRadera