måndag 10 mars 2014

En tidig födelsedagspresent

Jag vet inte riktigt varför, men jag har alltid drömt om en gungstol. Till en början kan de vara lite läskiga att sitta i. Men så snart man vet hur mycket den gungar så man inte blir vettskrämd då man lutar dig bakåt, då är de ju hur mysiga som helst!
Så när vi då byggde vårt eget hus så tänkte jag att här har väl ändå en gungstol rum. Men det är inte så bara att hitta en bra gungstol. De kostar ju hur mycket som helst! Och på de loppisar jag är medlem i på Facebook så försvinner stolarna snabbt. Nå, den här gången var jag snabbare. Den kostade lite mindre än de andra, vilket jag tyckte var lite konstigt, men den var mörk i färgen vilket ju passar ypperligt hemma hos oss. Så efter att ha lovat Tobbi att det här är vad jag önskar mig till födelsedagen så fick jag reservera den. Och igår fick den då komma hem. 

Priset förklarade ju sig rätt bra då vi kom fram. Den är lite sliten, så som gamla stolar är. Men det tycker ju jag bara är charmigt. Sen är den rätt liten, tror inte den är så bekväm för Tobbi. Men den passar mig perfekt. Så vad gör det då om den är lite liten? Den var ju ändå min födelsedagspresent. Dessutom har jag nog svårt att se Tobbi sitta och spela Playstation i gungstolen... Så vi tog den i alla fall. Så nu står den här, min gungstol. Nu saknas det bara en matta under (o ngt anti slir under den) och en varm filt. 



3 kommentarer:

  1. Köp ett sånde grå skinn att sita på från ikea he tro ja sku va snyggt :)

    SvaraRadera
  2. Ingen dum idé! Har redan två vita hemma, kan börja med ett av dem ;)

    SvaraRadera
  3. Verkar som vi had tur som fick en gungstol av mina faddrar som de int had plats me :D

    SvaraRadera