måndag 10 mars 2014

Dagens irritations-Städning

Man kan väl nästan kalla det trend då det har skett nu två måndagar i rad? Jag har börjat ta tag i ställen som irriterar en, men som man aldrig riktigt kommer sig till.
Förra veckan tog jag och sorterade ur badrumsskåpen, fick slänga en hel påse med skräp jag inte använder/som blivit alltför gammalt. Och fint blev det. 

Idag har jag torkat hyllorna och skåpen längst in i köket. Blir alltid så nere då jag ser grötdammet som pryder hyllan varje gång jag ska äta frukost. Så idag skulle det bort! Och då jag ändå var i farten med hyllorna så tog jag bänken och skåpen runtomkring på samma gång. Så nu är de också dammtorkade och ursorterade. Skönt! 

Får se om det blir något nästa måndag också. 


Är fortfarande jättedålig på att komma ihåg att ta en före bild, men så här ser det ut nu! Kommer väl hålla sisådär en halv dag eller så tills någon placerar något på ytan igen. Men nu är det iaf gjort. 


Sorterade också bland teerna och insåg att det börjar vara glest bland påsarna. Äntligen! Nu får jag med gott samvete köpa nya. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar