tisdag 11 mars 2014

Papperskrig då igen

Usch vad mycket papper man ska fylla i för alla möjliga ändamål. Vi har papper som ska in till rådgivningen/sjukhuset inför förlossningen, jag ska skicka in arbetslistor då jag jobbar som personlig assistent, papper ska skickas in till fpa... Ja, och glöm inte alla högar med papper som ska in till arbetslöshetskassan så att jag KANSKE ska få några pengar för att jag är permitterad. Nåja, nu verkar det i alla fall som om jag har kommit så långt att jag igen kan säga att jag arbetat mig ikapp det hela. Så nu är det väl att vänta några veckor innan det är dags igen.

Något mycket roligare, Tobbi hittade sin tidiga-födelsedagspresent han också:

Så nu har vi båda färdigt köpt födelsedagspresenter åt "varandra". Undrar vad vi hittar på till de verkliga födelsedagarna då. Kanske bakar en liten kaka eller nått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar