fredag 30 september 2011

Fortfarande vaken

Klockan är 12.10 och jag är fortfarande vaken. Huvudet har klarnat lite så jag behöver inte längre sitta och spänna mej för att hålla mej vaken. Tre timmar till i jobbet, sen hem och powernappa innan det bär av till Vasa!

Det går inte alls bra på jobbet idag. Usch. Det är nog helt enkelt inte min dag idag. Men, dan är ju snart över så vi kämpar en liten stund till :)

Jag känner att jag verkligen skulle behöva lite semester. Satt tidigare idag och läste Iris blogg från när hon bodde i Beijing. Ångrar nog att vi inte hann hälsa på så länge hon bodde där, men som studerande så skulle valet ha legat mellan bilen och resan, så det fick vara den gången. Men nu har de ju flyttat till södra Spanien. Kanske man skulle besöka dem där istället?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar