torsdag 11 oktober 2012

Färsk telefon

Min nuvarande samsung (inte tillräckligt fin för att vi ska gå vidare på modell) så fick spunk här i förra veckan. Plötsligt tyckte den att "sim-kort inte funka" eller något ditåt. Jag testade att byta simkort med Tobbi och mycket riktigt var det telefonen och inte simkortet det var fel på. Hade dessutom bytt simkort för mindre än en vecka sedan så det skulle verkligen ha varit just typiskt om det skulle ha varit fel på kortet. Nå, efter en halv dag tyckte telefonen att "jamen, här HAR vi ju ett fungerande sim-kort!" och startade upp sig igen.
Men jag kan ju inte ha en telefon som kanske fungerar så igår grävde jag genom våra tekniklådor efter en annan telefon. Tre stycken hittade jag, varav min förra som jag fått i gymnasiet. Tyvärr var akkun tom i den så jag försökte snabbt ladda de telefoner som jag hittade och valde helt enkelt den som först kom igång.

Så vad har jag för telefon nu då? Jo, en Sony Ericsson W205!


...Jag måste SÅ köpa en ny telefon... och det snabbt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar