lördag 13 oktober 2012

Mitt nya beroende


På TV4 komedi visar de varje kväll två avsnitt av Full House. Jag var helt klart för liten när serien kom första gången, men nu när jag en gång börjat se på den så kan jag bara inte sluta. Den är helt enkelt för söt! 
Sådana här typer av serier görs inte längre, vilket jag tycker är synd. Konceptet är rätt simpelt och de flesta jag visat den för har mest bara suckat. Men serien blev hela 8 säsonger lång så det säger ju en del. Och jag är så fascinerad av hur mycket de utvecklas under de 8 åren. (Vilket ju egentligen inte är så konstigt med tanke på att barnen är rätt små när det första avsnittet spelas in)

3 kommentarer:

  1. Oj, det minns jag! Jag minns absolut inget av själva serien, men jag minns jingeln, och känner igen skådespelarna! Hette det inte typ "Huset fullt" på svenska?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så heter det på svenska jo :) Varför de promt var tvugna att svänga på det vette katten :P

      Radera