lördag 27 oktober 2012

Julklapp önskas

Då jag var hemma hos Nilla igår så kom den här boken på tal. Den fångade genast mitt intresse eftersom det handlar om att leva mer självförsörjande utan att för den skull vara alltför extrem (en balansgång som jag tycker man sällan hittar då det extrema alltid framhävs i media). Jag hittade den sedan på nätet på ett ställe var man fick läsa de första sidorna, vilket resulterade i att jag blev ännu mer sugen på den. Men eftersom det är så pass nära till jul så önskar jag den i julklapp nu av er:


Heter alltså "Lev mer på mindre" och är skriven av Maria Österåker och Patricia Rodas. Om någon vill provläsa boken kan ni göra det här.

1 kommentar:

  1. Åh jag hittade också den där för några veckor sen. I want it so damn much! Ett av mina livsmål är att bo på landet och vara till viss del självförsörjande. :D

    SvaraRadera