fredag 23 november 2012

Mitt Ica te är slut!

Jag känner på mig att rubriken kan väcka några frågetecken. Men jag kan förklara:


För lite på ett år sedan (eller är det ännu längre sen?) kom Hanna hem med ett paket te åt mig. "Icas I<3eco, ekologiskt grönt te med smak av apelsin och svartvinbär". Apelsin och svartvinbär?! Tyckte jag. Men det visade sig vara riktigt gott. När vi sedan besökte Sverige i våras så besökte vi ett Ica, enkom för att köpa mer te. Köpte då två paket av samma gröna te och hittade dessutom en ny: Svart te med havtorn och skogsbär. Också jättegott!




Nu är så tyvärr mina teer slut. Använder sista påsen just nu. Någon som ska till ett Ica inom snar framtid? Finns ytterligare en tredje med Åkerbär, Lingon och Havtorn jag inte provat.

2 kommentarer:

  1. Ska val kunna fixa sig... :) Men då får du vanta till jul innan du får dem.

    SvaraRadera
  2. Det gör nog ingen skillnad ;) O får jag från anat håll så kan jag ju bara bygga upp ett litet lager :)

    SvaraRadera