tisdag 21 december 2010

Granen står så grön och grann i stugan

Tar en paus i slutarbets-skrivandet och visar stolt upp våran första Julgran!
Den har guldglitter med en guldstjärna och julgransbollar i rött och brunt + några bruna kottar. Är riktigt nöjd med hur den blev att se ut och den sprider så mycket julstämning i lägenheten.
Arthur och Edgar är dock väldigt skeptiska till granen och har verkligen försökt att tugga på den när jag inte sett på. Men ingen av dem har ännu försökt hoppa upp i granen och ifall detta inte händer kommer jag att vara mer än nöjd över bedriften.



Imorgon blir det att paketera in julklappar så ifall jag bara hinner så kommer jag sätta upp ett nytt foto med alla julklappar under granen. Men för tillfället blir det nog att sitta med slutarbetet och vänta på att familjen ska plocka upp mig innan julfesten i Nykarleby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar