torsdag 9 december 2010

Lill-Lördagen

Det blev en kortare skolvecka för mig denna vecka. Redan igår hade jag min sista lektion för veckan och kunde köra hem till Pedersöre på kvällen. Innan jag kom hem tog jag dock en avstickare till Jeppis för att sammanstrålas med Tobbi utanför Musti och Mirri. Det var nämligen dags att inhandla katternas julklapp. Ett större och lyxigare katthus. Vad vi har sett hittills så är både vi och katterna nöjda med inköpet. Om ni vill se fler bilder från katthuset så gå in på Arthurs blogg "Ett liv på fyra tassar".


Eftersom jag då alltså är ledig idag så blir dagens tema. "Ta hand om det som legat". Det blir alltså att tvätta, diska och städa undan sådant som har lämnat framme. Det är en hel del men jag har ju hela dagen på mig så vi tar det i små steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar