torsdag 4 augusti 2011

Andra halvan av juli

Jag har egentligen två helger nu igen jag inte har berättat något om. Tyvärr så hade jag inte kameran i högsta hugg den första helgen (och de bilder jag hade så sitter fortfarande i ngn kamera någonstans). Men förra helgen hade vi som vanligt fullt upp!

På lördagen gick hela dagen åt att gå på bostadsmässan.

Teri-Hus. Port Victoria. Tillbringade även söndagen innan med att stå här och dela ut broschyrer i jobbets tecken.


Eftersom jag som sagt jobbade helgen innan så hade jag en parkeringsbricka
för bostadsmässan, så vi fick parkera intill området. :)

En av våra absoluta favorittapeter.

Medan söndagen gick åt till att gå på powerpark. Tillsammans med Jimi, Mela, Lizzi och Jesper underhöll vi oss på nöjesfältet hela dagen.

Trä berg-o-dalbanan var nog en av favoriterna för mej.

Jimi och jag körde krockbilar mot Tobbi.

...Nej. Jag vägrade. Men Lizzi och Jesper åkte.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar