torsdag 14 april 2011

Allmän skoluppdatering

Sitter i skolan. Som vanligt. Har en snabbkurs i hur man gör en poster. Väldigt simpelt. Skulle kunna göra hela postern på en halvtimme känns det som, men läraren har ännu inte berättat något om hur Novia vill att våra posters ska se ut så det känns lite onödigt att göra samma arbete två gånger. Så för tillfället sitter jag mest på FB. Skolan börjar kännas bättre nu. Finskan borde vara avklarad, Ledarskapstent nästa vecka och slutarbetet inlämnat på språkgranskning. Slåt uppgiften som jag klagat så mycket över börjar kännas överkomlig. Arbetade 4 timmar med den igår och ska arbeta ytterligare några timmar med den idag. Kanske, bara kanske, skulle jag få den gjord innan påsk. Hur skönt skulle det inte vara! Vill sådär by the way berätta att mina plantor har börjat kika fram! ^^ Förhoppningsvis har de inte torkat nu under den tid jag varit i Vasa. Måste ha Tobbi att kolla det när han kommer hem. Det går faktiskt riktigt bra nu. För första gången på över ett halvår känner jag att jag kan njuta av tillvaron. Njuta av att ha lite tid över, njuta av det vackra vädret, njuta av min familj och mina vänner och njuta av att jag snart är färdig i skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar