torsdag 7 april 2011

Idag har jag...

  • Idag har jag varit till labben på blodprov. Ska klargöra om jag har nå allergier.
  • Läst genom två slutarbeten, ingendera mitt eget.
  • Gjort en presentation på mitt slutarbete. Blev inte så häv men får duga.
  • Tvättat en maskin
  • Varit till stan med Jan. Hämtade brev och handlade frön.
  • Ordnat upp ekonomin och betalt av mindre skulder.
  • Sått frön och insett vi hade köpt för lite krukor. Köpte mer krukor.


Här ligger nu fröna för allt från kryddor till vattenmeloner och ätbara blommor.
Det är bara att hoppas på att de börjar gro nu. :)

2 kommentarer:

  1. Va skoj, vad har du för kryddor? Norde nog börja så lite här också.

    SvaraRadera
  2. Oj, alla möjliga. Timjan, Salvia, Basilika, Gräslök, Isop, Isört, Koriander, Persilja och Dill borde det vara :)Allt har dock inte börjat växa än så vi får se vad det blir.

    SvaraRadera