onsdag 6 april 2011

Skoltid

Sitter för tillfället i datasalen i skolan. Skulle egentligen ha Ledarskap nu men måste skippa lektionen för att kunna göra ROBOT med läraren.
Mitt humör växlar för tillfället mellan lugn och panik. Ena minuten känns det som att jag kan ta mig genom allt det här, jag kommer att hinna och det kommer att gå bra. Och andra minuten sitter jag nästan pralyserad av stress och panik för att vi har alldeles för mycket att göra med tanke på den lilla tid vi har kvar innan skolan slutar.

Det känns väldigt onödigt att min examensdag ska skjutas upp pga en uppgift. Det enda som tröstar mig är att ifall det skulle bli så så skulle iaf klassen vara förstående. Det här är nog den uppgift som folk har haft som mest problem med under de 4 år vi gått här. Och ingen har nog suttit så många timmar med något annat arbete. Jag hoppas jag kommer hinna bli klar i tid. Men pressen finns där. Vi har fler i klassen som inte kommer att bli klara med sitt slutarbete i tid för att de gjort uppgiften istället. Så det verkar vara svårt att hinna med både och.

Kämpar i allafall vidare. Fram till 6:e maj när allt ska vara godkänt ska jag arbeta för att få ta min examen i maj. Jag har bestämt att det ska bli så och då blir det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar