måndag 4 april 2011

Slutspurten

Nu börjar det verkligen närma sig!
  • På fredag har jag min presentation av slutarbetet.
  • Vilket betyder att jag idag har skickat ut mitt slutarbete till alla opponenter och granskare. Så snart ska slutarbetet skickas in för gott!
  • Jag ska också ha gjort en presentation till fredagen.
  • Bara jag får Slutarbetet från fackgranskningen och rättat ska det vidare till språkgranskningen.
  • Abstrakten ska skrivas och skickas till språklärarna.
  • En plansch över slutarbetet ska göras. Har en "kurs" i det nästa vecka.
  • Stålen ska göras och lämnas in innan påsk.
  • Jag har koekokous nästa vecka (muntligt prov). Och ska se på det tisdagen efter.
  • Onsdagen om två veckor har jag tent i Ledarskap.
  • Jag har två uppgifter kvar till Ledarskapet som ska inlämnas.
Och sen är det färdigt! Känns fortfarande som att jag inte vet om jag kommer hinna med allt eller inte. Kommer jag bli klar i tid? Men det är väl bara att kämpa vidare och göra sitt bästa så då borde jag nog vara klar i tid tycker jag.

Jag ska på min första arbetsdag vid Nykarleby stad på måndagen den 18:e! Allt känns overkligt för tillfället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar