måndag 18 juli 2011

Inte bara dåliga dagar

Insåg när jag började se genom mina senaste inlägg att de har kanske inte vara de gladaste. Men så är ju inte alls fallet. Saken är snarare den att när jag har roligt och trevligt så har jag helt enkelt inte tid att sitta här och dokumentera det :P
Så även om jag jobbar så har jag nog hunnit med en hel del sommaraktiviteter. Som att simma, sola och äta glass!

Här är lite foton från vad vi har gjort i juli.


Vi har äntligen köpt en gasgrill! Vi spenderar många kvällar på terrassen medan katterna är ute och leker.




Den 7-10.7 var det Esse Vattenfestival. Vi deltog i Esse Run, såg flytetyget, såg alla delarna av "Esse Camping" och deltagit i grillfesten.



I onsdags var vi och såg på Åsa-Nissi vid Pedersöre teater. Jätteroligt och bra sångare... och väldigt intressanta fordon. Var med Daniel, Nettie och Tobbi.



Och sen i fredags då så var det dags att se sista delen av Harry Potter. Gillade verkligen filmen! Den var så mörk som jag hade hoppats och så dramatisk som jag hade önskat. Och den del jag hoppats på var med! Var på Bion tillsammans med Nettie, Tobbi och Daniel. Alltid lika trevligt sällskap.


Så, nu ser ni. Trots all stress så har jag det riktigt bra och hinner till och med ha lite roligt och njuta av tillvaron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar