lördag 22 oktober 2011

Dove Intense Repair Express Intensivbalsam

Jag fick äntligen ta del av min första Buzzador kampanj, med produkten som har det väldigt långa produktnamnet ovan. Buzzador går kort sagt ut på att man delar ut gratisprodukter till en Buzzador medlem, som i sin tur delar vidare av sina egna erfarenheter av produkten samt gratisprover till sina vänner. På så sätt får man en chans ett verkligen pröva produkten och förhoppningsvis gillar man den sedan så pass mycket att man själv börjar köpa den. Produkterna som man buzzar om kan vara allt från blöjor till mat, från kattsand till bilar.


Jag fick mitt intensivbalsam i början av månaden och började då använda det själv istället för mitt vanliga balsam. Jag gillar verkligen vad det gör med mitt hår, redan efter första tvätten kändes håret lent och luftigt.

Jag gjorde även en liten buzzning var jag bjöd in vänner för att tillsammans testa balsamet. Jag fick fyra gäster och vi riggade upp en stol i badrummet så att håret kunde tvättas precis som vid frissan. Vi hade riktigt roligt och deltagarna var överlag nöjda med resultatet.
Efter detta tillfälle har jag delat ut de resterande proven och har nu bara ett fåtal prover kvar av de 10 som ännu väntar på att jag ska hinna ge dem till de som blivit lovade ett exemplar.

Hela kampanjen har varit riktigt roligt och ifall ni också vill börja buzza så önskar jag att ni besöker sidan via denna länk så framgår det att jag har rekryterat er, jag heter Shantina på Buzzador.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar