måndag 3 oktober 2011

Det här med motion går ju inget vidare

Sitter nu på jobbet och arbetar övertid för andra måndagen i rad. Suck. Men, eftersom huset kommer på tisdag nästa vecka så skulle jag åtminstone behöva vara på +/- 0 nästa vecka så att jag ens har en chans att arbeta in den dagen. För det är ju klart att jag vill vara där och se när de lyfter de första delarna på plats!
Så, det är bara att bita ihop och arbeta in så många timmar som möjligt. Och för tillfället finns det t.o.m. för mycket arbete på mitt bord så jag har nog att göra ifall jag har extra långa dagar.


Det som lider mest av att jag arbetar så är nog motionen. Hade ju tänkt skärpa mej och få tillbaka någon kondis nu på hösten, men det blir det nog inget av. Har varit på zumba en gång sen den startade i september och det verkar som att jag kommer missa ganska många gånger i oktober också. Börjar överväga att beställa hem en sådan där Zumba dvd till PS3, så skulle jag i alla fall ha möjligheten att anpassa mina träningstider till när jag faksikt har tid med det. Vilket för tillfället är sent på kvällarna och udda tider på helgerna.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar