tisdag 15 november 2011

15.11.2002

Idag är det alltså 9 år sedan vi för första gången insåg att det kanske fanns mer än bara vänskap mellan oss. Men nog känns det lite overkligt att man vid 14 års ålder skulle hitta någon så lik en själv, men som samtidigt kompleterar en där man själv brister.


Tobbi har sedan den dagen varit min bästa vän och vårt förhållande har fått arbeta hårt för att utvecklas tillsammans med oss. Jag älskar att vi har så många gemensamma tankesätt och intressen samtidigt som vi på vissa områden är väldigt olika.


Men trots att 9 år låter väldigt mycket så är vi fortfarande väldigt unga.

Vi har fortfarande mycket att se fram emot i framtiden.

Och med dig vid min sida så vet jag att det kommer att gå bra.

Du är mannen i mitt liv.


Älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar