söndag 6 maj 2012

Disney: Day 19- Your Least Favorite Pixar Film

Den Pixar film jag hittills har gillat minst är "The incredibles". Jag var inte alls imponerad av den även om jag säkerligen skrattade ett flertal gånger medan jag såg den. Den var bara så... enkelspårig.



Dräkttillverkaren var ju den enda i filmen som var riktigt underhållande!


Uppdatering:

Måste faktiskt ändra i inlägget här efter att ha läst Jennis kommentar. Även om jag nu inte är stormförtjust i The Incredibles så är den nog tusen gånger bättre än Lilla Kycklingen! Vet inte varför den lista jag kollade genom inte hade Lilla kycklingen med (säkert för att den är SÅ dålig). Letar annars alltid upp listor över dagens tema just för det att jag annars lätt glömmer (eller som i det här fallet, förtränger) vissa filmer.

 Nej, han är inte ens värd ett filmklipp!

2 kommentarer:

  1. Whaaat? Nu kan jag nog inte hålla med dig. Jag tycker den är suverän! :P Har du sett lilla kyckling? Det är den absolut sämsta Pixar filmen enligt mig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sant :P Den var inte med på listan jag hitta om Pixar filmer (av någon knasig anledning). Och jo, lilla kyckling är nog sämre.

      Radera