torsdag 10 maj 2012

Disney: Day 22- An Overrated Movie (igår)

Det här inlägget borde alltså ha gjorts igår. Men man kan ju inte hinna med allt hela tiden.

Den här filmen ligger lite på gränsen, för jag hade ju beslutat att det bara skulle gälla animerade filmer. Men den är ju faktiskt en kombination av tecknade figurer och riktiga människor.
Mitt val här blir alltså Mary Poppins. Enligt den IMDB lista jag hittade kom den på plats 15 av disneys filmer (vilket helt klart är alldeles för högt) med ett vitsord på 7.7.
Sanningen är den att jag aldrig har sett filmen, vilket ju kanske får det att låta som fel av mig att välja den, men jag har försökt! Gud vad många gånger jag har försökt se den! Och det har inte haft någon skillnad om jag börjat från början eller råkat zappa till den när jag sett på TV. Jag kan bara inte avsluta den! Jag måste helt enkelt byta kanal... Därför tycker jag helt klart att den är överskattad, om man inte ens på tvång kan ta sig genom den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar