måndag 14 maj 2012

Händelserik morsdag

Igår hann vi verkligen med massor!

Började dagen rätt lugnt med att slappa lite här hemma. Sen ett varv via Sunds innan vi åkte hem till Kållby för morsdagsmiddag och umgänge. Ludde var som vanligt helt vild och skulle vara med överallt.
Efteråt åkte vi och hälsade på Mommo och Moffa. Vilket verkligen var på tiden för jag har ingen aning om när vi var där sist! Mommo var lika glad och pigg som vanligt så det kändes i alla fall skönt att veta att vissa saker ändras aldrig.

Efter Kronoby blev det Bäckby, ett snabbt varv in via Fammo och Faff bara för svärföräldrarna var och testade golfsvingen. Så länge vi väntade på att de skulle komma hem tog vi en vända via bygget. Ringde efter Mamma och Pappa och tillsammans byggde vi upp vårt presenningsgarage. Gick förvånansvärt fort! Och även om jag inte kunde hjälpa till med så mycket så mös jag att se på då de arbetade, föräldrarna och karn min. På något sätt var det höjdpunkten på dan att få inse hur bra vi egentligen har det.

Skulle ha haft några fina bilder från igår att sätta upp här, men bygget kallar och jag tror Tobbi börjar se på klockan lite väl ofta för att det ska vara ok att krångla med kameran nu.
Första lediga dagen och nu bär det av mot bygget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar