onsdag 4 maj 2011

Återförsäljare till ENJO

Jag har även hunnit med lite ENJO grejer under den gångna veckan!

I måndags hade vi säljmöte. Fick träffa de andra ÅF:na och fick höra om nya erbjudanden.
Alltså saker man förväntas göra på ett säljmöte. Det som är bra med dessa möten är att man blir mer taggad med att anstränga sig och verkligen försöka fixa fram demon nu när jag ska börja hålla dem själv.

Sen igår, tisdag, så hade jag min grundutbildning för ENJO. Kursen tog lite på tre timmar var jag fick lära mig om att hitta i alla viktiga papper, hur jag gör beställningar och framför allt hur produkterna fungerar. En trött Tina söker sig hemmåt halv 11 på kvällen för att sedan stiga upp halv 7.

Sen kom min ENJO väska idag. Skulle alltså ha behövt den innan utbildningen. Men bättre sent än aldrig.

Så ja, ifall någon är intresserad att höra mer om ENJO eller till och med är så intresserad att de vill ha ett demo så tveka inte att höra av er! Jag hittar nog en tid som passar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar