lördag 12 februari 2011

Leker småbarnsförälder

Idag skrev Tobbis moster till oss och undrade ifall vi kunde vara barnvakt åt Tobbis kusin (han fyller 7 nu i sommar). Vi hade inget desto planerat och det gav oss en bra ursäkt att gå och se Trassel så det passade oss utmärkt. Så kl. 3 stod vi utanför bio och tog emot honom då Mela lämnade av han.

Trassel var helt underbar! Pascal och Maximus var hysteriskt roliga. Jag skrattade och grät om vartannat genom hela filmen. Så som det ska vara med Disneyfilmer. Jag vill inte berätta något destu mera eftersom de flesta inte sett den än. Men den är värd att se!




Efter bio körde vi hem. Pojkarna satt och spelade PS3 medan jag gjorde lasagne. Måste erkänna att det inte blev den bästa lasagne jag gjort hittills men den var helt god. Och lillkillen åt av det så då är det helt klart godkänt.
Nu sitter jag då här, några timmar ska vi ännu vara barnvakt innan Mela kommer efter honom. Det är alltid roligt att ha honom på besök, och visst är det intressant att se om man klarar av ett litet extra yrhuvud :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar