onsdag 16 februari 2011

Slutspurten

Det är mycket nu. Visst har jag sagt det förr? Mitt liv är ett enda stort (ganska härligt) kaos. Så länge jag hålls flytande försöker jag njuta av det, men jag känner att jag börjar bli trött på att trampa vatten. Allt rullar på förvånansvärt bra. Jag börjar känna att slutarbetet är under kontroll. Har börjat på mördar-uppgiften och börjat se mig omkring lite efter jobb. Mest bara på mol.fi ännu dock. Sitter och skriver lajv också som bäst. Det görs i etapper, de dagar jag känner att jag inte behöver hålla på med skolarbete. Och visst skulle jag kanske ha gjort det annorlunda, satt lajvet först till hösten, om jag skulle ha vetat hur mycket annat som kom att hända nu på våren. Men det känns ändå som något överkomligt och jag är glat att lajvet kommer att bli av.

Annars då? Har nästa lektion imorgon mellan 14.30-16.00. Så endera bär det av hem redan idag eller så åker jag först imorgon. Har inte riktigt bestämt mig än. Skönast skulle ju vara att åka redan idag, men ska jag vara helt ärligt så skulle jag behöva sitta i skolan och fixa stuff innan jag åker. Får se, kanske jag hinner fixa det stuffet redan idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar