torsdag 24 mars 2011

Bluethoot

Idag har jag varit på arbetsintervju till Teri-Hus. Det kändes som att det gick bra och jag hoppas verkligen att jag får det. Trivdes väldigt bra där. De lovade att höra av sig senast på onsdag *håller tummarna*

Lämnade förresten in slutarbetet för fackgranskning igår! Wohoo! Bara mördar-uppgiften i stål2 kvar så då har jag mina studier klara :) Ska börja jobba på den imorgon.

Efter att ha varit på arbetsintervju åkte Tobbi och jag till Kokkola (ja, han var med till Terjärv och satt i bilen) då vi nu ändå hade kommit så långt. I Kokkola hittade vi äntligen en UV penna (Wohoo! Stuff till lajvet vi ska ha nästa helg), en trådlös mus, en externhårdskiva och bluethoot till min laptop. Så nu kan jag äntligen lägga upp bilder jag tagit med telefonen!


Som t.ex. bilderna från fastlagstisdagen vid Kållbys samlingshus. För en gångs skull var inte brasan trögstartad. Men så den brann sen...

Och så Jan då förståss...


Våran nya externhårdskiva. Så snygg!


Annars är det väl som vanligt. Jag har alldeles för mycket att göra för att jag ska hinna med allt jag borde göra.
Cajsa borde komma hit snart. Jag ska sitta sminkmodell för en portfolio hon ska göra för MaryKay. Sedan ikväll ska jag hem till Jan på Tupperware, men innan det så ska jag via Kållby bibban efter en bok och hemhem med bilen för att pappa har fixat motorn till golfens bakrutetorkare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar