torsdag 10 mars 2011

Pirr i magen

Kan ju börja med att berätta att jag började dagen med ett besök hos frissan. Deeda gjorde ett bra jobb med svärmor som handledare. Blev riktigt nöjd! Nyfärgad och nyklippt.












Sitter annars som vanligt och kämpar med slutarbetet. Jag har lagt deadline till nästa veckas fredag. Varje timme svänger jag mellan att jag är säker på att jag ska hinna bli klar, och att jag har alldeles för mycket kvar för att hinna. Det är mentalt jobbigast just nu och bara jag får denhär spärren ur huvudet så ska det nog gå som på räls. Nåja, jag är ju i alla fall ensam hemma ikväll (igen) så jag har inget annan att göra. Så jag har nog tid.

Sedan har något spännande hänt. Jag har kallats till två arbetsintervjuer! (Och nekats en, men jag visste ju att jag egentligen inte var behörig) Och nu börjar jag bli nervös! Jag väntar ännu på två samtal, egentligen de två jobb jag helst vill ha. Men de har ju en vecka på sig ännu att ringa innan jag går på intervjuerna.
De två jobb jag har kallat still är inte dåliga jobb de heller. Jag skulle mer än gärna arbeta hos dem också :) Det enda problemet är att de är deltidsjobb. Å andra sidan så skulle ju det ge mig möjlighet att studera vidare på en vuxenutbildning. Så det är inte dåligt det heller. (Ja, ni ser ju hur råddigt mitt huvud är just nu)

Edgar jamar fortfarande oavbrutet. Lätt frustrerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar