måndag 21 mars 2011

Det är en bra dag idag

Har just skrivit de sista raderna i slutarbetet! Woho! Det känns helt overkligt ännu. 377 timmar och 62 sidor är prestationen. Usch vad det låter brutalt mycket. Har ännu kvar att göra den i pdf form men det vår nog vänta lite. Först ska jag njuta av att ha fått det undan.
Visst har jag en del kvar ännu. Först ska det in på "teknisk" granskning. Sedan ska jag skriva abstrakten och skicka in dem och slutarbetet för språkgranskning. Så ska alltsammans skickas till opponenterna och senast 8 april ska jag ha presentation av arbetet. Senast 8 april för att jag egentligen skulle vilja ha det på första tillfället, men måste se om jag får det flyttat eller inte.

Ska sätta mig och skriva roller till vårt lajv nu. Borde ha 1½ kvar. De blev lite försenade men man måste ju ha förstånd nog att prioritera slutarbetet före fritidsintresset. Men men. Ska göra det nu så då har jag ytterligare en sak att pricka av från listan idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar