tisdag 8 mars 2011

Random uppdatering

Kände att det var dags att skriva något igen. Vet dock inte riktigt vad ännu.

Förra veckan hade vi sportlov. Förutom en dag som faktiskt tillbringades på Vasas shoppinggator så gick nog alla dagar till att arbeta med slutarbetet och skoluppgifter. Helgen inräknad.
Så inte var det ju konstigt att jag var så trött som jag var igår. Hade tänkt börja med mördaruppgiften, men orkade helt enkelt inte. Å andra sidan tror jag det nästan bara är bra att skjuta upp den ett litet tag till. Har snart slutarbetet så pass långt att jag kan lämna in det för granskning, kanske bäst jag försöker fokusera det istället.

Idag är det ju fastlagstisdagen! Börjar bli lite led att äta fastlagsbullar, men en till måste jag väl nog ändå hinna med :) Blev ingen skola idag, tydligen har vi undervisningsfri dag. Hade ändå inte tänkt åka men det skulle ju vara bra ifall de berättade sådant lite på förhand och inte dagen innan. Så min enda skoldag denna vecka är imorgon. Ska vara jätteduktig och göra massor då. Ska bland annat hämta mina mätare och göra min sista provtagning då. Sedan blir det bara att skriva skriva skriva på slutarbetet resten av veckan.

Men denna vecka tar jag ledigt. Ska och lajva medeltida lajv. Kommer att bli roligt och skönt att få göra något annat än sitta hemma med arbete.
Så där. Det blev ett väldigt flummigt inlägg. Men såhär ser min vardag ut för tillfället i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar