fredag 11 mars 2011

Hurtiga Tina

Idag har jag varit väldigt duktig med tränande :) Var på Zumba med mamma idag. Då vi båda var lediga tyckte jag hon kunde följa med. Det var riktigt roligt, men personligen gillade jag Sandras lektioner bättre. Men nog svettades vi en hel del och roligt hade vi ju. Mamma tyckte också att det var helt bra så troligtvis får jag ta med henne flera gånger.
Efter Zumba-timmen så besökte vi också simhallen (zumban hålls på övervåningen vid simhallen). Vi simmade i sakta mak, och ska jag vara helt ärligt så minns jag inte ens när jag sist besökt en simhall. Det kändes skönt och slutsumman blev 500m.

Efter simhallen övervägde vi att åka hem, men konstaterade båda att vi skulle behöva handla. Så det blev en vända via Prisma också. Fick ha en riktigt mamma dag :)
När jag sedan kom hem hade Tobbi just vaknat och hoppat i duschen. Så det var att hastigt laga mat (jag var så hungrig!) och sen vila lite innan jag satte mig här. Det var en bra fredag det!

Hittade just en tävling från Nordljus som jag deltar i här. Vinner nu aldrig på sådana saker men det betyder ju inte att man ska sluta försöka. Nu blir det nog att göra lite på slutarbetet innan jag tar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar