onsdag 2 mars 2011

Onsdag

Och slutarbets-skrivandet börjar släpa sig förbi tio timmars strecket. Det börjar gå trögt och jag sitter mer och fantiserar om att testa nya matrecept, resor jag vill göra, min örtträdgård och annat flumm än fokusera på slutarbetet. Men jag har bestämt att idag ska vara en maraton dag och så ska det bli. Tills Tobbi är hemma ska jag sitta och arbeta med slutarbetet.

Jag har satt en personlig deadline för mitt slutarbete. Denna deadline är om tre veckor och jag har bestämt att jag ska ha klart mitt arbete och lämnat in det för ämnesgranskning. Sedan blir det att vänta på svar från läraren, göra lite ändringar i arbetet och skicka det vidare till språkgranskningen. Sen är det tänkt att det ska vara klart. Puh! Det pirrar i magen när jag tänker på det. Men innan det är klart ska jag hinna hämta mina mätningar och analysera dem.

Skit vad mycket snö som just föll från taket! Tur att Arthur är inne så jag inte behöver vara orolig över att han hamnar under. Våren är påväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar