tisdag 17 januari 2012

Barndomen får en andra chans

Ibland är det inte en dålig sak att gamla filmer visas igen i 3D. Som nu till exempel! När den här filmen kom första gången på bio var jag 6 år och åtminstone enligt mina föräldrar var jag för liten för att gå och se den på bio. Inget jag nu sörjde då men visst har jag ju hört av så många andra att det här var deras första biofilm.
Men, filmen kom precis som alla andra sedan på VHS och blev en av de filmer jag, syster och "storasystern" såg flest antal gånger, sjöng till för full hals i sångerna och kunde alla repliker till.

Så vad gör man inte när den nu kommer på bio? I 3D? Självklart måste jag ta chansen och göra det jag "missade" som 6 åring! Självklart måste jag gå på bio! Och Daniel har redan lovat att följa med, så åtminstone ett syskon kommer jag att ha med mig när vi sen beslutar oss för ett biobesök.

Jag pratar självfallet om Lejonkungen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar