torsdag 19 januari 2012

Fullt upp

Lite lam rubrik men kom bara inte på något bättre.

Idag känns allt bättre. Gårdagens kallduschar har lagt sig och jag ser igen ljusare på världen. Tobbi kör i Sverige just nu så inatt har jag sovit ensam tillsammans med båda katterna i sängen. Ena vid huvudkudden och andra vid fötterna.

Igår efter jobbet hade jag en ENJO Demo hos Elli. Gick helt bra, trots att jag glömde en handske och bankgironen hemma. Nuförtiden använder jag själv ENJO så automatiskt att det känns som en självklarhet att ha dem i hemmet och det är alltid lika roligt att få visa produkterna för andra och kanske väcka ett intresse för något av dem.

Idag blir då ingen lugnare dag. Jobbar som vanligt hela dagen, sen ska jag snabbt hem för att få i mig lite mat och sen vidare in till staden för ett regionsmöte inom föreningen. Så troligtvis är jag inte hemma tidigare ikväll heller. Men det är ju snart helg så lite kan man ju fuska med att ta det lugnt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar