fredag 20 januari 2012

Vad ska du göra idag?

När jag satt och funderade över vad jag ska ha gjort i helgen kunde jag inte annat än skratta. "Ja, jag ska färga tänder gula".
Det är då inte mina egna tänder, utan plasttänder som vi gjort själva. Vi ska nämligen på vampyr-lajv nästa helg och alla vampyrer kommer då att ha "tandproteser" så att vi faktiskt har de där spetsiga gaddarna i munnen. Låter lite knasigt men det är jätteroligt! Det bästa med att lajva är absolut alla upplevelser man får vara med om och alla saker man får prova på.



Bild från True Blood

Men som sagt, mina plasttänder är alldeles för vita för att likna mina vanliga tänder, så i helgen ska de få ligga i blöt i te/kaffe så de gulnar. Jag kanske sätter upp en bild senare någon gång, kanske efter lajvet, för att visa hur det ser ut med tänderna på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar