måndag 30 april 2012

Disney: Day 10-13

Eftersom jag lite missat några dagar så tar jag dem alla i ett och samma inlägg. Sen dessutom handlar de ju alla om Disney sånger så de hänger ju lite ihop på det sättet. Insåg också när jag började leta "Min favorit... sång" att jag redan haft med två av dem i tidigare inlägg.

Day 10: Your Favorite Song

Den här låten har haft en speciell plats i mitt hjärta sedan jag var riktigt riktigt liten. Därför kan jag helt enkelt inte välja någon annan sång.


Day 11: Your Favorite Love Song

 Jag måste erkänna att jag var tvungen att kolla genom en top list av Disney sånger för att välja den här, helt enkelt för att ibland är det så svårt att minnas alla bra sånger på beställning. Men den här är nog den jag gillar mest.

Day 12: Your Favorite Villain Song
Man kan ju konstatera att Lejonkungen har bra låtar då två av dem lyckades komma med här.

Day 13: Your Least Favorite Song

Jag vet inte om jag helt enkelt är för ung för att uppskatta Snövit, men jag gillar verkligen inte de sångerna.

Sedan är det lite samma med vissa av de här nya Disney filmerna (förutom det faktum att det blivit allt färre Disneyfilmer med sånger), vissa låtar känns verkligen inte som Disney och man vill bara glömma dem så snart man har hört dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar