tisdag 24 april 2012

Lite bak och fram

Jaha, nu blev det tydligen så att vi prioriterar främst vardagsrummet för tillfället. Det var ju helt klart oväntat. Men hey, man måste ju ta tillfällena när de ges och allt ska ju ändå vara beboeligt samtidigt. Blir spännande att se hur länge det tar innan vi har färg på väggarna på bottenvåningen.

Att bygga hus är helt klart ett projekt fullt av överraskningar. Både bra som dåliga. Om man är en sådan som alltid ska ha 100% kontroll över en situation så rekommenderar jag att ni planerar husbygget typ ett år längre än oss. För annars kommer ni nog få en chock många gånger innan ni är klara ;)

6 kommentarer:

  1. Vad händer på bygget i helgen då? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tobbi kommer jobba någon dag, vilken/vilka vet jag int än. Men jag kommer nog vara på bygget varje dag :) Vill ni kom och måla lite? ^^

      Radera
  2. Jag ska fundera med Emil! Vi ska ju va hundvakt också förstås.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kan laga en liten hage åt han så får han springa inne medans ni målar. Måste ju nog gå bra bara man går ut med honom med jämna mellanrum. ;)

      Radera
  3. Ska ni dit från morgon på lördag? Emil har kanske något annat men jag kan no komma :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt säkert. Brukar börja där en 8-9 på morgonen så :)

      Radera