måndag 20 februari 2012

Ännu en dove-buzzador kampanj

Har igen anmält mig till en ny buzzador kampanj, även denn gång med Dove. Produkten heter denna gång "Dove Hair Nourishing Oil Care Conditioner" och är alltså ett balsam som ska göra håret luftigt och mindre elektriskt (med andra ord löser de problem man har med håret den här tiden på året).

Har hittills hunnit testa det en gång och var nog nöjd med resultatet, har dock inte ännu hunnit testa hur länge effekten håller i sig.

Poängen med buzzador är att man ska dela produktionformation med sina vänner, och om vännerna gillar det och fortsätter köpa produkten, så ska det på sätt öka försäljningen. Med produktionformationen får jag dessutom några prover, så man faktiskt ska få testa produkten och säga vad man tycker om den. Men nu vet jag inte vem jag ska dela ut dem till. Ifall du vill ha en liten tub av mig så säg till, så ser jag till att du får en!

För mer information om Buzzador kan ni gå in här. Och ifall ni också vill börja buzza så klicka på länken så får jag poäng för att ha hjälpt er att hitta till sajten. Det kostar inget och det är inget tvång att delta i en kampanj om man inte är intresserad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar