torsdag 2 februari 2012

Uppdaterat bloggen

Äntligen har jag hittat lite tid att uppdatera bloggen!
Bakgrunderna är jag riktigt nöjda med, kanske dock inte 100% nöjd med bakgrundsfärgen.
Men det får nu duga för ett tag framöver.
Satte även in en bild, uppdaterade "om mig", uppdaterade listan med etiketter, satte in en besöksräknare så jag vet hur ofta någon faktiskt kollar in på min blogg under en vecka och satte även in "gillar/gillar inte" reaktioner för inläggen. (Hade tänkt skriva något mer finurligt än gillar och gillar inte men tidspressen gör att jag nöjer mig med enklast möjliga)

Så invig gärna mina reaktioner och klicka i vad ni tycker om bloggens nya utseende. (Får jag väldigt många gillar inte så blir jag väl tvungen att ändra den igen. Haha )

Senare på kvällen:
Uppdaterade bakgrunden till en mörkare grön. Är själv mycket nöjdare nu också.
Vad tycks?

5 kommentarer:

  1. Hehe, tycker att bakgrunden är så lysande grön att det nästan tar i ögonen... Men det är kanske bara jag :D

    SvaraRadera
  2. Jo, tanken var nog en mer grön-gul/olivgrön effekt. Men hann inte göra om den innan jag var tvungen att springa till jobbet (sådär går det då man inte har photoshop på datorn). Ska ta och försöka matta ner den lite då jag kommer hem ;)

    SvaraRadera
  3. Har du ändrat? tycker det ser bättre ut nu :)

    SvaraRadera
  4. Jo, jag gjorde om den då jag kom hem. Blev mycket behagligare färg och mycket närmre det jag hade tänkt mig. :)

    SvaraRadera