onsdag 15 februari 2012

Firandet av alla hjärtans dag

Igår tog vi då tillfället i akt att fira alla hjärtans dag tillsammans. In i det sista visste vi inte riktigt vad vi skulle göra eller om det alls skulle bli av för jag var så trött när jag slutade jobbet. Men det är så sällan vi bestämmer oss för att gå ut tillsammans så viljan drog oss in i bilen och in till Jeppis.
Blev riktigt mysigt med mat vid Sesam. Och gott var det! Vi hade sedan övervägt bio, men de filmer vi kunde tänka oss att se började först två timmar efter att vi ätit klart så vi konstaterade att det nog inte var något alternativ. Så det blev hyrfilm, godis och en soffa översvällande av täcken. Kändes riktigt bra att bädda ner sig under täckena efter att ha varit på språng hela dagen och det var en fin avslutning på dagen. Kvällens romantiska film var "The Expendables". Haha! Alltså Tobbis och min filmsmak...

Och ja, när jag kom hem från jobbet så väntade en bukett rosor på mig. Men inte röda, för både Tobbi och jag tycker det är lite väl överdrivet med röda rosor på alla hjärtans dag. Det är ju bra då man är så lika.
(Och för att folk inte ska tro att Tobbi blev lottlös så kan jag påpeka att det ligger en öppnad 1kg plockgodispåse med endast hans godisval hemma på soffbordet, även män gillar att få choklad)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar