onsdag 1 februari 2012

Redan februari

Det är redan februari!
Hjälp vad tiden går snabbt!

När jag kollar på mitt arkiv så är jag rätt stolt över antalet inlägg i januari.
Och att i medeltal skriva varannan dag är inte fy skam.
Visst, alla inlägg här kankse inte är de mest intressanta.
Men just den här bloggen är ju till just för att rensa huvudet.

Det jag saknar är fler bilder som jag själv tagit.
Men ibland känns det bara så jobbigt att få bilderna från kameran till inlägget,
Och då prioriterar jag nog att få upp ett inlägg istället för att låta det vara.


Planerar överlag att snygga till min blogg lite.
Ge den ett ansiktslyft
Det behöver den verkligen.
Bara jag skulle hitta tid till det.
Och de rätta bilderna.

Arthurs och Edgas blogg snyggades ju till för någon vecka sedan
Ifall någon har missat det får ni gärna besöka den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar