söndag 5 februari 2012

Mina vampyrtänder

Jag lovade ju att sätta upp en bild på hur mina vampyrtänder blev. Konstruktionen är lite liknande en bettskena och har man gjort den bra så greppar den om tänderna och hålls på plats utan något lim eller någon häftmassa.



Mina tänder blev helt ok, men de skulle ha behövt lite mer arbete för jag började läspa lite av dem.


Sen i efterhand ser jag också att den högra tanden är lite större än den vänsta. Men jag är ändå nöjd med tanke på att det är mitt första par, och jag har ju faktiskt material till ett par till ifall jag känner för att försöka mig på ett nytt försök.

1 kommentar:

  1. Hej, jag undrar hur du gjorde dina vampyrtänder? och är det så man kan ta ut dom eller sitter dom fast länge, och isåfall hur länge?
    vad kostade det och vart gjorde du det, du skrev att du kan göra ett par till, betyder det att du gjort dom hemma?
    massa frågor känns det som, även jag är en som är väldigt annorlunda, 22 år och längtar till att få vampyrtänder.
    Skulle du kunna skriva till min e-post hur du gjorde mm, vart man gör det osv. min e-post är Porche91@hotmail.com
    tack så jätte mycket Med vänlig hälsning Caroline

    SvaraRadera