söndag 26 februari 2012

Vaknar fortfarande tidigt

Kl 8 vaknade jag och konstaterade att nu var det färdigsovit för idag. Kändes nästan som att jag till och med hade vaknat sent. Haha!

Idag känns det skönt att inte har några måsten som hänger på en. Tobbi jobbar så det blir nog inget bygge idag. Och lika bra det för jag känner att jag behöver en dag att varva ner.
Kändes konstigt att stiga upp till ett så städat hem då man så länge levt i det där kaoset. Konstigt, men jätteskönt. Och motiverande, man känner sig mer inspirerad. Både till att igen försöka hålla det lite renare och till att påbörja/avsluta andra projekt.

Första punkten på dagen blir i alla fall att gå ut med Nettie och hundarna. Ska ta kameran med och fotografera lite. Det är så underbart väder och då jag för en gångs skull är ledig så kan jag ju inte bara missa en härlig vinterdag med frisk luft!

1 kommentar:

  1. Jag vaknade också tidigt. Skönt att komma igång i tid. Ha så trevligt ute i solen! :)

    SvaraRadera